Opdracht:
Nieuwe franchisewinkel SNS Spijkenisse met een professioneel en gedreven nieuw team zocht naar manieren om hun bekendheid te vergroten.
Uitwerking:
Communicatieplan
Na een gezellig avondje brainstormen met het enthousiaste team hebben we een praktisch communicatieplan gemaakt met een heldere positionering, duidelijke doelstellingen en een communicatiekalender waarin landelijke SNS en lokale SNS activiteiten elkaar versterken.
Ondersteuning
Op verzoek van ambitieuze franchisenemers Jelle en Mieke hebben we ze ondersteund bij de uitvoering waar nodig.
Te beginnen bij de basis, nieuwe teamfoto’s om het energieke team een gezicht te geven.
Ten tweede is social media een belangrijke lokale tool om je team te introduceren dus hebben we de SNS Spijkenisse Facebookpagina ingericht en zijn we fans gaan werven in Spijkenisse.
Tot slot heeft het nieuwe SNS team om zich lokaal en maatschappelijk betrokken op de kaart te zetten een heel bijzonder fundraising event georganiseerd.
Fundraising event met Afrojack
SNS Bank Spijkenisse is samen met Monkey Town initiatiefnemer van het event met niemand minder dan Afrojack. Een besloten optreden voor kinderen in Monkey Town en kaarten konden worden afgehaald bij… SNS Spijkenisse!
Aan ons de taak om zoveel mogelijk exposure te behalen. Trots kunnen we terugkijken op een geslaagd event met een geweldige exposure voor SNS niet alleen in Spijkenisse zelfs landelijk. En de Stichting Muziekids kan voor maar liefst 45.000 euro studio’s in ziekenhuizen bouwen. Kinderen kunnen hier muziek maken en even hun zorgen vergeten.
Graag genieten we nog even na van deze toffe middag met de aftermovie (bereik meer dan 32.000), gemaakt door onze partner Beeldspraak. Dit smaakt naar meer!
Resultaat:
Binnen 3 maanden stond het enthousiaste SNS team op de kaart in Spijkenisse!